lördag 15 december 2012

Lördag

Jag har tagit det lugnt idag. Sov en stund i eftermiddags. Inget illamående idag :)
Maken var med yngsta prinsessan på Nallekonsert, det var både luciatåg och tomtar, det är första julkonserten jag missar på alla år vi varit på Nallekonserter:(
Sen bakade vi pepparkakor. Vi har massor med roliga former, ex dinosaurie, krokodil, fjäril, hammare, prinsesskrona, hand, fot, hund, fladdermus, tåg, båt, pusselbit, igelkott, prinsessa, Pippi Långstrump, Lilla Gubben och Herr Nilsson. Det blir vekligen roliga pepparkaksfigurer.
Maken lagade middag, kyckling med klyftpotatis, tzatziki och sallad, dryck julmust.
Nu tittar maken på ett program om Rolling Stones, äldsta dottern är på julfest och de andra barnen är i sonens rum i källaren och spelar dataspel. Jag har börjar läsa Zlatanboken.

PS: Håret sitter fortfarande fast. Det kliar mer i hårbottnen idag men jag är förvånad över att jag inte tappat mer hår ännu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar