söndag 6 januari 2013

Slut på lovet


Idag har det varit sista lediga dagen för maken och yngsta dottern.
Imorgon bär det av till Göteborg för makens del och till skolan för lillsessan. De två äldsta har studiedag och därmed ännu en sovmorgon :)
Och jag, ja jag fortsätter med mina provtagningar, ska försöka gå en promenad imorgon och tja, sen blir det förhoppningsvis lite mys med de äldsta innan skolan är slut för den yngsta.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Tittat på tv, lekt café, ritat, tvättat, lagat mat...vanliga vardagsbestyr. Lillsessan längtar efter kompisarna och jag tycker nog att även om det är underbart med ledighet är vardagen också bra. Denna jul och nyårshelgen har ju tyvärr varit jobbig i omgångar men visst har det varit bra dagar också, det är de man får plocka fram i minnesbanken lite senare.

Håret är nu bara lite enstaka stubb kvar mitt uppe på huvudet, lite mer där bak och på sidorna. Jag kommer inte att visa något foto men lillsessan har ritat ett porträtt så det kan ni få se.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar