söndag 27 januari 2013

Lata söndag

Planeringen funkade:) mycket bra till och med. Jag tog 2 tabletter och sen behövde jag inte ta fler....bara liiiite värk som jag snabbt somnade ifrån. Har inte känt så mycket idag heller, lite öm under och sen en del i armarna nu ikväll bara. Och idag tog jag sista sprutan för denna omgången, nu dröjer det 2 veckor till nästa.
Lata söndag, härligt:) Simskola för lillsessan i förmiddags. Hon simmar nu bröstsim, crawl och ett hyfsat ryggsim, dyker från kanten, doppar huvudet utan problem och hämtar saker på bottnen. Hon orkar simma ca 8 meter så nu är det finslipning av tekniken och uthållighet som behöver tränas. Bäst av allt är att hon övervunnit sin vattenrädsla och glatt skuttar iväg på söndagarna. Annat var det i höstas när hon berättade för en av pedagogerna på skolan att hon minsann inte tyckte det var roligt alls men att hennes mamma tvingade henne!!!!

Idag har vi slängt skräp. Eller maken har slängt skräp, jag har sorterat och dammsugit och plockat undan i källaren. Skönt att få iväg papper, glas, kartong, metall, kläder, elektronik som stått och samlat damm ett bra tag i källaren. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Sonen har spelat gitarr och dator, äldsta dottern har pluggat, yngsta dottern har spelat dator, lekt i snön, ritat, lekt med gosedjuren, lekt med lego, ja, ni ser att det är skillnad i antalet aktiviteter:)
Imorgon stundar en ny vecka med provtagning, träff med vänner, äldsta dottern ska resa till huvudstaden, det är badmintonträning, läxläsning, tandläkarbesök för sonen mm mm
Allt gott till er där ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar