lördag 19 januari 2013

Skridskoåkning

Idag var det dags för Proffsiga klubbens första träff detta året (en grupp som lillsessan är med i med andra barn som också är adopterade)
De hade hyrt lilla rinken i Lunds ishall och det var så bra. Gott om plats att åka och barnen hade så roligt, ja även de vuxna hade kul :) Lillsessan har åkt några gånger förut och börjar få kläm på det där med att ta fart och glida, verkligen kul att se hur snabbt det går framåt. Och ja, jag orkade följa med...helt fantastiskt och underbart. De åkte i 2 timmar med lite fikapaus i mitten. Gissa om lillsessan och maken var trötta.
Jag stod/satt bredvid och tittade på och pratade med några andra föräldrar. Träffade även en "gammal" simmarkompis som jag tränade tillsammans med i Hässleholm för ett antal år sen :) Våra yngsta döttrar är lika gamla. Kul att gamla bekantingar liksom blir nya bekantingar.
Tack Lotta och Anna för ert engagemang, det betyder så mycket för barnen.

Jag mår fortsatt ganska bra, trött ja, illamående ja, men hanterbart. Sov gott inatt, vaknade bara 1 gång på 7 timmar, de ni, e nog rekord sen i oktober:) Hoppas att det fortsätter så, i alla fall lite då och då. Jag har inga höga krav alls men sammanhängande sömn är viktigt. Jag har inte sovit någonting under dagen men känner att sängen kallar nu, det blir en tidig lördagkväll men vad gör det?

2 kommentarer:

  1. Tack Karin! Fick tyvärr inte vara med eftersom sonen har feber. Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag saknade dig. Hoppas sonen kryar på sig snabbt :)
      Kram

      Radera