tisdag 19 mars 2013

Snöstorm?

Nej, det blev ingen snöstorm som de varnat för. Bara lite snö och en hel del blåst. Jag är jätteglad för det, vill gärna att våren gör sitt intåg inom kort.
Idag kom chefen med lunch från ett av våra favoritlunchställe och så hade hon med sig tårta eftersom både hon och jag har fyllt år. Tack Yvonne, för härliga timmar med både allvar och skratt.

Jag förbereder mig inför nedräkningens allra sista del. Nu har jag kvar:
48 betapred (kortiosontabletter) -onsdag, torsdag, fredag
1 blodprovstagning - onsdag
1 taxotere cystostatika- torsdag kl 13
5 fragminsprutor (blodförtunnande) - tisd t.om lör kl 20
8 zarziosprutor (höjer de vita blodkropparna) - sönd t.om sönd.
ja, och sen ett okänt antal ipren/alvedon/panodil, vichyvatten i massor och salivproducerande tabletter så många som behövs.
Sen är jag klar, färdig med alla cellgifter, det ska bli underbart :)

1 kommentar:

  1. Underbart! Och snart får du öppna de små paketen också...hihi

    SvaraRadera