söndag 21 april 2013

Mittiveckandag

Onsdag.
Det är en bra dag, precis i mitten, jag gillar det som är i mitten och det som är lagom och detta har absolut varit en sån dag.
Lämnade lillsessan i skolan, fåglarna kvittrade och vi hittade 2 nyckelpigor på vägen till skolan. Hemma igen tog jag och äldsta dottern en kopp te och pratade en stund. Jag plockade undan lite inför städningen på eftermiddagen, läste lite, bäddade sängarna. En sak i taget med vila emellan, det har jag lärt mig. Iväg till strålningen 12.30, det gick fort idag, ingen väntetid så jag var hemma igen kl 13.
Studentskan har fått sin studentmössa idag så vi beundrade den en stund :)

När jag skulle hämta lillsessan så ville hon inte gå hem, hon hade så roligt med en kompis. Jag har inte bråttom, inga tider att passa, solen sken och det var varmt så jag stod och pratade med en gammal kollega en stund innan vi gick hem.
En lagom dag med andra ord.

PS: jag har dåligt minne och detta inlägget glömde jag att publicera, tryckte nog på fel knapp....spara istället :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar