onsdag 22 oktober 2014

Snart sommar igen

Hösten har verkligen gjort entré ordentligt, det har regnat otroligt mycket vissa dagar och Lillsessan har lyckligt hoppat i regnpölarna i sina fina gummistövlar. Mina leder protesterar högljutt mot de kallare temperaturer som kommer med den här årstiden och jag blir stel så mycket fortare än när det är varmt. Nu har vi snart sommar igen eftersom det är 31 grader i Singapore, visserligen regnar det en del där också men det är sommarvarmt :) Ska bli underbart och härligt!

                                             

                                                            Hit ska vi första dagen!

4 kommentarer:

  1. Hösten är fin tycker jag, men mycket tankar går ju tillbaks till hösten 2013 då jag precis fått sista cyto och skulle börja strålbehandling 25 g.
    Det hemska var att se de riktigt sjuka som kom rullandes i sina sängar för att stålas för smärtlindring.
    Stela leder och ömma fötter känner jag också mycket av nu när kylan nalkas, men mycket kan man stå ut med bara man är frisk, eller hur.
    Kram
    Njut av er resa och av varandra...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stela leder är ingenting mot cancer, jag kan stå ut med mycket bara jag får vara frisk. Kramar

      Radera
  2. Så härligt med en resa till värmen, Singapore är en härlig stad, bägge våra barn är födda där. Hoppas ni får en underbar resa - njut så mycket du orkar.
    Kramar
    Karin

    SvaraRadera