tisdag 7 oktober 2014

Alla prover var bra

Alla prover var bra hos sköterskan :) Skönt att slippa fler tabletter och så är jag implanterad för ytterligare 1 månad, bort med östrogenet som kan ställa till det ordentligt i min kropp!

Det verkar lösa sig med vårt kontor, vi får hyra ett annat rum i samma byggnad, det blir nog lite dyrare men det ska fungera ändå :) Det rullar på med jobb, våra utbildningar är nästan fulla och det är jätteroligt. Jobbet som specialpedagog har fått ett lite abrupt slut eftersom förskolechefen hittade en person som vill jobba som bitr. förskolechef, i barngrupp och även är specialpedagog. Den kombinationen hade jag aldrig fixat eller ska jag kanske säga I´ve been there and never again. Men jag tror att det kommer att dyka upp fler liknande jobb i framtiden och det är bra med erfarenheten som jag tar med mig till nästa förskola.

Imorgon bär det iväg till Stockholm, tåget går 6.11, gäsp, så jag borde gå och lägga mig snart för att orka upp vid 5...fy vad tidigt :( ska fixa lite matsäck först bara.

Och är det en Rosa månad så är det:
http://newsner.com/2014/10/en-till-cool-reklam-har-nej-det-har-ger-mig-rysningar-helt-otroligt-gripande/

2 kommentarer: