onsdag 11 december 2013

...en knuta i luggen...

Dagarna springer, nej de rusar iväg. Tycker inte att jag hinner med någonting och vi åker ju snart!!!!!
Nåväl, tidningen är avbokad, likaså matkassen, husvakt är anställd och marsvinet har fått ny semesterbostad hos kusinen. Vi har pass och biljetter och pengar på kontot sen klarar vi oss väl????
Usch, jag som brukar vara så väl förberedd med olika listor skrivna för allt som ska göras, måste göras och bör göras före avfärd och listor på vad vi måste ha med oss och listor på vad vi ska ta med om det får plats....inte en enda lista är skriven än.....
Några julklappar är inköpta till Lillesessan, resten köper vi i Orlando:) Tänk att vi faktiskt ska resa dit!
Lillsessan har varit hos tandläkaren och allt såg bra ut, kliet i ögonen har försvunnet så nu hoppas vi att det var en engångsgrej och att vi slipper det fler gånger (ögondroppar är dock nerpackade), jag och sonen är klippta, jajamensan det var minsann dags igen här växer det så det knakar och jag har t.om haft en knuta i luggen, de ni!

Tyvärr börjar min vänsterfot krångla :( den liksom låser sig och sen knakar det till innan det fungerar igen, hoppas bara att det ger med sig eftersom det blir mycket promenader i USA. Högra foten är fortfarande svullen uppe på men smärtan är ok, tack vare värktabletter men jag tar bara en/dag och det räcker bra.

I lördags var vi i stan och tittade på julen. Lillsessan tog sig en tur i tomtens släde, det var t.om lite snö.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar