måndag 1 juli 2013

Sjukhusbesök

Jaha så var det återigen dags för Zoladex sprutan med implantatet som tar bort äggstockarnas östrogenproduktion. Besöket gick snabbt som vanligt men vi hann prata en del om den stelheten jag har och hon menade att det inte skulle behöva vara så. För mig, som jämför med hur jag mådde av cellgifterna, är detta ingenting men jag kan väl helt ärligt säga att hade jag känt såhär förra sommaren hade jag sökt läkarhjälp....Vi kom överens om att avvakta tills över sommaren så får vi se om det hela stabiliserar sig eller kanske t.om minskar med hjälp av träning.

Jag har fått sommarblommor från jobbet :) Hoppas att ni också får en härlig sommar!

 
 
Idag har vi varit på biblioteket. Lillsessan vill gärna vara med i "Sommarboken" där man läser 5 böcker och skriver en liten kort recension. När man lämnat in recensionerna får man en bok och är med i utlottning av biobiljetter. För säkerhetsskull lånade hon 9 böcker samt en "vuxen"bok om olika hundraser...Biblioteket hade gallrat ut böcker som de säljer för en tia och jag hittade där en bok som jag velat läsa sen jag såg en intervju på Efter tio i våras. "Inte längre nunna" av Helene Hägglund. Jag har en hel del böcker som ligger och väntar och att läsa är ju en bra sysselsättning oavsett väder!

1 kommentar:




  1. Detta för att informera allmänheten om att det enkla lånet nu ges ut med 2% ränta, bara seriösa personer behöver för att anmäla sig. kontakta email: ELITE_FINANCE@OUTLOOK.COM, ELITEFINANCE2000@GMAIL.COM, Whatspp nummer: + 1-631-858-4522.

    SvaraRadera