onsdag 28 augusti 2013

Tandläkarbesök

Cytostatika går hårt åt tänderna och att jag har haft något i munnen nästan dygnet runt i 4 månader gör ju inte det hela bättre. Till detta kommer då att slemhinnorna får sig en smäll och nästan upphör att fungera under vissa perioder av behandlingen. I påskas gick en fyllning sönder och jag tänkte att nu börjar tänderna falla sönder :( Jag var mycket nervös inför dagens tandläkarbesök (jag har t.om skjutit upp det ett par veckor med mycket dåliga anledningar som om det skulle bli bättre då). Men det gick BRA!!!! Inga hål, inga sprickor i lagningar, bara plack och lite annat som en tandhygienist ska ta hand om inom kort. Lycklig? Yes!

Igår klippte jag mig. Det blev jättefint, en riktig frisyr, kort, men en frisyr :)


2 kommentarer:

  1. Härligt med tänderna! Vill se din nya frisyr...säkert hur snyggt som helst! Kram

    SvaraRadera
  2. HÄRLIGT! Var rädda om er!

    Kram Maria & barnen

    SvaraRadera