måndag 12 augusti 2013

1 veckas sommarlov kvar

Helgen försvann i ett rasande tempo med 50-årskalas (makens kollega hade kräftskiva för sina kollegor), bröllopsfest (dottern var där) och 12-årskalas för resten av familjen dvs son, Lillsessa och jag. Alla var nöjda på olika håll :)
Igår tog vi det rätt lugnt, tog en tur till IKEA (handlade nytt bord och stolar till trädgården, jättebra pris 935 kr för bord och 6 stolar) spelade spel, lekte upptäcksresande mm.
Idag blev det en rolig lekeftermiddag i Tygelsjö:)

Förkylningen har börjat ge med sig, högerfoten känns bra, nu är det dags med träning igen så imorgon bitti bär det av, ska bli skönt att komma igång igen.

Vi har knappt 1 veckas sommarlov kvar. Vid skolavslutningen i juni kändes det evighetslångt tills augusti men nu är vi redan här. Vi har haft en mycket bättre sommar än vad jag kunde tänka mig. Jag har orkat mycket mer än förväntat och visst har vi tagit det lugnt och jag har valt bort en del saker som varit för jobbiga men efter denna vintern och våren så kan man inte annat än vara glad för allt jag har orkat med:) Sista lediga veckan ska vi träffa vänner, göra lekbesök på fritids och gå på Malmöfestivalen, en bra avslutning på sommarlovet med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar