måndag 5 augusti 2013

...med en flicka i famnen,

Idag har vi lekt hos goda vänner i Kävlinge. Flickorna har badat och Lillsessan är så duktig på att simma nu. Hon vågar alltmer och det är så härligt :) Tack för en underbart skön dag!



Till mina flickor!
"Jag sitter i soffan med en flicka i famnen, hon kryper ihop nära och suckar litegrann. Jag lägger min näsa mot hennes nacke och drar in hennes doft, hon doftar sommar, varm och är lite fuktig i håret kring pannan. Hon borrar in sitt huvud under min haka och länge sitter vi där tätt tillsammans och jag njuter av närheten. Jag känner hennes hjärta slå nära mitt och hör hennes lugna andetag. Här är hon trygg och jag skulle ge mitt liv för henne. Kärleken till mitt barn är stark och evig och tacksamheten över att få vara hennes mamma är oerhört stor."


Flickorna mina, så fina!!!

1 kommentar:

  1. Pappa sa ofta när vi var små att han kunde ge sitt liv för sina barn. Jag har inte förstått hur han menade förrän jag själv fick en underbar son. Nu vet jag. Jag hade också gett mitt liv. Så jag vet precis vad du menar.

    SvaraRadera