torsdag 14 augusti 2014

Jag vaknade med ett stort leende



Jag vaknade med ett stort leende :)
Allt har gått så lätt idag, jag har orkat så mycket mer, lyckan sprider sig i kroppen och ger energi som jag nästan har glömt bort hur den känns. Underbart.
Och ni ger mig så mycket styrka, jag känner er glädje och er lättnad.
Jag har varit så fokuserad på mig själv och barnen att jag har haft svårt att sätta mig in i hur väntan har känts för andra. Jag börjar förstå nu, hur det har varit för några av er. Min pappa ringde igår och med sprucken röst sa han att han hade samma lyckokänsla som när jag föddes:) Min syster ringde bara för att ringa, att ha ett samtal utan att känna rädsla...och jag har träffat vänner som med tårar i ögonen gett mig en stor kram och andra som sagt att det var ett av de bästa besked de har fått.

Härligt! Värme! Kärlek! Gemenskap! Lycka! 
...och en stor ödmjukhet inför livet som kan ändras på en sekund, och ibland är det till det bättre...





5 kommentarer:

  1. Bamsekramar Maria & barnen

    SvaraRadera
  2. Varje ord stämmer! Tänk att ringa eller att du ringer utan att ha ett hårt tryck mot bröstet, oron och rädslan att förlora sin älskade storasyster.
    Såg verkligen en "annan"syster idag, så mycket energi och skrattet som även syntes i dina ögon. Älskar dig nu och alltid!

    Ser såklart framemot nästa gång vi ses!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det underbart! Jag känner att allt är fantastiskt! Älskar dig och du, tack för att du är den du är!
      Vi ses på tisdag. Kramar

      Radera