tisdag 4 juni 2013

Förberedelser inför studenten

De senaste dagarna har det varit fullt av förberedelser inför morgondagen då äldsta dottern tar studenten.
Alla har hjälpt till på olika sätt, fixat i trädgården, städat, plockat undan, fixat och trixat med lite olika överraskningar, handlat, bakat mm

Sonen har tvättat staketet

Lillsessan har haft avslutning på simskolan
 
I oktober undrade jag hur det skulle gå, om jag skulle leva den dagen, om jag skulle orka ordna allt....Jag skulle ljuga om jag sa att allt är som vanligt, ALLT tar längre tid än vanligt och jag har lite problem med att planera för en sak i taget, jag klarar inte av att ha många saker igång samtidigt men det har löst sig. Jag har suttit och skrattat och gråtit mig igenom de senaste 10 åren av foto på vår student, hon är så fin och har verkligen blivit en klok ung dam. Massor med kärlek till dig!!!
 
Liten blir stor

 

3 kommentarer:

  1. Tänk att det ska behövas en student för at få målat staketet HIHI. Så söta dina barn är och tala om att lilla sessan blivit otroligt stor. Ska bli så kul att komma i dag och fira hennes student. Visst kan jag tänka mig att du funderat över denna dag. Vi är alla sååååååå glada att du får uppleva den Även om du är lite smått förvirrad.Kramizzzz Maria

    SvaraRadera
  2. Kram från oss också som förbereder oss på olika håll för att så småningom rulla in på er lilla gata i stan.

    SvaraRadera
  3. Det var en fantastiskt trevlig och rolig dag och kväll. Och vi hade turen att få vara med er hela dagen idag med. Kram till er! C och E

    SvaraRadera