onsdag 19 juni 2013

Nyklippt

Igår var min syster och kusinen här och lekte ett par timmar. Hon tyckte att håret vuxit mycket sen sist, knappt 2 veckor sen, och hon började genast komma med förslag om hur vi skulle göra för att det skulle bli mer en riktig frisyr. Jag behövde inte fundera så länge utan gick och hämtade saxen :) Nu är det klippt vid öronen och där bak och de där hårstråna som kom först, de som stack upp, klippte jag oxå bort. Ja, en frisyr blev det. Får se om jag vågar visa mig med den på Kreta där ingen vet hur jag brukar se ut... Tack kära syster för frisyren :)


På kvällen var det årets sista studentfest hos finaste Ellen:)
Idag har vi firat midsommar på Lillsessans fritids med dans kring midsommarstång och jordgubbstårta, härligt!
Snart bär det iväg till Kreta för en veckas semester med familjen. Efter 8 långa månader i sjukdomens skugga ska vi tillsammans lägga det svåra bakom oss, njuta av sol och värme och försiktigt se fram emot framtiden som en vanlig normal frisk familj igen.

3 kommentarer:

  1. Finaste karin, du klär fantastiskt bra i din nya frisyr. Allt klär en skönhet brukar man ju säga. Och lika vacker som du är på insidan är du på utsidan!
    Hoppas verkligen att ni får en underbar vecka tillsammans alla fem. Längtar faktiskt redan efter att ringa dig. Är så lycklig över att kunna det och att du svarar och att vi pratar i timmar. Älskar dig massor.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har världens härligaste vecka på Kreta!

    SvaraRadera
  3. Tack:) Vi har haft det alldeles underbart!

    SvaraRadera