söndag 23 november 2014

Jobbevardagen

Den senaste veckan har inneburit mycket jobb, mer än jag trodde att jag skulle orka. Måndagen var helt galen med möte på fm på en förskola, möte på en annan förskola på em och sen utbildning på kvällen. Hela tisdagen på en förskola, utbildning i Värnamo på onsdagen (hemma 01.15) och sen på en förskola hela torsdagen, veckan avslutades med fredagens fm på en förskola.....HELT slut i kroppen, jag är inte van vid att sitta på golvet så mycket, att inte kunna vila ryggen när jag behöver det, att cykla så mycket (p-plats för bil är sjukt dyrt) och att hela tiden vara fokuserad och koncentrerad hm, det senaste gick faktiskt allra bäst. Huvudet höll, hjärnan svek inte, den orkade. Åh det är härligt, ännu ett bevis på att det är på väg till en vanlig vardag, inte som förut men vanlig i alla fall. Nu är det en vecka kvar med utbildningar i Stockholm onsdag och torsdag sen är de slut för i år. I december kommer det att vara en del specialpedagogjobb men det kräver ingen restid, inga övernattningar, det är "bara" vanliga tider i en vanlig jobbevardag:) Måste säga att detta jobbet är fantastiskt roligt!

2 kommentarer:

  1. Alla som kan ta del av din enorma kunskap och erfarenheter kan skratta sig lyckliga��men kom ihåg att vila dig, ta INTE på dig för mycket! Nu lyssnar du på mig❤️Love you! Lycklig och glad för din skull såklart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, har nog en liiiten hörselnedsättning :) kramar

      Radera