torsdag 19 september 2013

Det blev en tidig morgon.

Det blev en tidig morgon. 6.11 gick tåget. Snäll make gick upp och körde mig till centralen :)
Första utbildningen såhär på 11 månader....nervös, ja men min kära kollega Cecilia är ett stort stöd, min uppbackning, livrem och bälte. Redo att stötta upp och ta över och lägga till om jag glömmer eller inte orkar. DET GICK BRA :) och vi är alla nöjda, både deltagare och föreläsare.

Det har varit skönt att jobba 25% i augusti och september men nu känner jag mig redo för 50%, jag ser fram emot att jobba mer och jag tror att det kommer att bli både roligt och skönt. Ännu ett steg mot det normala, vanliga livet...kanske kan man säga att det faktiskt är ett ganska stort kliv!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att läsa att du kommit igång och ser framemot mer arbete ;) Kram maria

    SvaraRadera