fredag 18 mars 2016

Halloj

Över en månad sen jag skrev....

Jobb, jobb, jobb, en massa jobb. Roligt men utmattande, den där lilla powernapen som dög för ett tag sedan räcker inte till men jag försöker hålla mig vaken även när jag inte jobbar.

Sonen har haft sin musikal och det var helt underbar!!!!! Jag såg den två gånger:) Han är så duktig och jag är så stolt över honom, mer än ni kan ana.

Jag har fyllt 50 :) och hade en fantastisk dag med hela familjen. Vi startade med en härlig brunch här hemma och åkte sen till Helsingborg och gick på en fin utställning. Vi tog båten över till Helsingör och fikade på ett mysigt fik. Middag på en restaurang och sen bilfärd hemåt där cheesecake och bubbel väntade. Jag fick ett armband från Pandora, mycket fint och nu vet vad jag önskar mig i julklapp och födelsedagspresent många gånger framöver, nya berlocker.
Äldsta dottern fyllde 22 samma dag men hon fick vara lite i bakgrunden denna dagen, första gången på 22 år.
Sen ställde vi till med stort kalas med 70 inbjudna familj och vänner som jag umgås med och uppskattar oerhört mycket. Tyvärr var det lite platsbegränsning i lokalen som vi hyrt så det var många som jag tycker om som inte fick plats. Jag fick så mycket blommor att det såg ut som i en blomsteraffär eftersom jag har allt jag behöver hade jag bett att gästerna skulle skänka pengar och det gjorde de :) Läkare utan gränser, cancerfonden, barncancerfonden, bröstcancerfonden, Rädda barnen och en get. Sen fick jag pengar som jag ska använda till en silversmideskurs. Jag fick också vackra ljuslyktor och annat smått och gott och många hade skrivit så vackra ord och dikter så jag blev så rörd. Denna festen bestämde jag att jag skulle ha när jag var som sjukast, jag sa att överlever jag detta så blir det fest när jag fyller 50 och jag är så glad att den blev av.

Våren är på väg, så skönt med lite sol och värme igen.

Lite foton:)


 Härlig brunch                          En syster att stötta sig mot   Lite roligare att titta i en bokhandel


Öl kan vara stora.....                 I Helsingör får man inte dyka i toaletten!


 Vackra blommor från familjen







Fantastiska blommor från nära och kära,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar