onsdag 30 mars 2016

Full rulle

Har knappt haft tid att andas idag, än mindre någon paus som jag så väl behöver.
Startade dagen med en runda på gymmet och 3 km Walking! Sedan bokföring för hela februari, momsdeklarerat, fixat skatten, betalt moms, tillbaka till bokföring av mars.....och skönt att ha klarat av det 😀
På vägen hem plingade bilen att bensinen var på väg att ta slut, tanka. Hem och pussa på Lillsessan och sen iväg och hämta mamma för att köpa ny gräsklippare. Levererade nyinköpta klipparen i deras koloni och pussade på mina goa föräldrar innan det var dags att köra hem och laga mat. 4 glada ungar i soffan  - härligt med deras skratt och lagom tills middagen var klar var maken och äldsta dottern hemma. Maken övningskörde med sonen under tiden plockade jag undan. Sen blev det ryggläge i soffan.
Detta hade jag inte orkat för 6 månader sedan men idag gjorde jag det. Hurra för mig!
Snart börjar utesäsongen i kolonin ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar