tisdag 24 mars 2015

Sprutsprutelisprutspruta

Dags igen för månadens spruta, tiden går så fort. Jag har kört in på den där parkeringen i 2 1/2 år och svängde liksom som av en ren vana och möttes av staket....och ett hus som var rivet!!! Oj, vad det såg konstigt ut. Nu är det ju inte Onkologen de rivit utan ett av de gamla husen som låg precis intill, det är bara en massa tegelstenar och annat bråte som ligger i stora högar, ser tomt ut. Och jag parkerade olagligt för det fanns inga andra p-platser, slapp dock p-böter.

Denna veckan är stressig...och stress är inte bra, jag fungerar mycket sämre så jag försöker verkligen undvika men ibland blir det så i alla fall. Vi körde upp till Göteborg i söndags (och gjorde en liten avstickare till Ullared, det ligger ju liksom "på vägen")...hade en utbildning 8.30-12.30 igår, körde hem, var hemma i 30 minuter sen var det dags för kurs för blivande adoptivföräldrar. Jobb på förskola idag och sprutan som alltid gör mig trött, Imorgon bitti tar jag bussen 5.40 och sen tåget till Stockholm, utbildning på eftermiddagen, sova på vandrarhem i Gamla stan, utbildning hela dagen på torsdag och förhoppningsvis stannar tåget i Malmö 21.15 på torsdag kväll. Sen är det förskolan igen på fredag....TUR att det är påsklov nästa vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar