söndag 8 mars 2015

Ett besök hos Gudrun

Gudrunnamnet är lite speciellt för mig. Yngsta dottern föddes under stormen Gudrun, vår handläggare på socialförvaltningen som skötte utredningen så att vi skulle kunna hämta hem vår Lillssessa hette Gudrun, vi kallar Lillsessan för Lillgudrun när det blir lite sådär stormigt ibland och så nu dessa underbara kläder hos Gudrun Sjödén!!!!!
Jag har fått presentkort både i julklapp och på födelsedagen och idag på Internationella kvinnodagen tog jag cykeln i det vackra vädret och körde ner till stan. Extra erbjudanden idag med 20 % på en vara samt en härlig goodiebag hade lockat en hel del folk till affären men det fanns tid för de trevliga expediterna att ta hand om kunderna i alla fall.
Det blev en klänning, kofta och leggings och i goodiebagen fanns servetter, anteckningsbok, presentkort på 100 kr, choklad, tidning och en kräm från Emma S.


Utbildningarna i Göteborg gick bra och nu håller vi tummarna för att några kommuner köper in utbildningen, det var några förskolechefer som var mycket nöjda och sa att de ville det. Hoppas, hoppas.
Ännu en vecka med varenda dag inbokad och två utbildningsdagar är framför mig men sen är det en vilo/återhämtningsvecka:)

I fredags var jag och söstra mi på konsert: CAROLA!!! Alltså en helt fantastiskt trevlig kväll med sång och dans. Vilken underbar röst hon har!!! En stjärna och underhållare!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar