onsdag 22 januari 2014

Glad och mätt

Idag har jag jagat anastrozol! Den jag fick sist har varit bäst så den vill jag ha. Den kostar 53 kr och det betalar jag gärna. Problemet var att den var slut och inte gick att beställa!!!!! Till slut visade det sig att ett apotek hade 2 askar och jag körde dit. Då visar det sig att de är för gamla!!!!! arghz så det hela slutade med att jag fick ännu en ny sort. ....det är bara att hoppas att jag slipper huvudvärk och biverkningar. ...

Ikväll var vi med andra adoptivfamiljer och tittade och lyssnade på kinesisk dans och musik. Detär en grupp från Kunming som är på turne som kom och gjorde en liten specialföreställning. Barnen fick prova instrument och testa att dansa med dukar, burkar och sjalar. Så roligt!  Sen var det fika och pyssel :-)

Make och Lillsessan körde mig till en restaurang direkt efter föreställningen. Jag skulle träffa mina "gamla" kollegor som jobbar som förskolechefer där jag jobbade förut. Så roligt att träffa dem. Förra gången hade jag precis varit på mammografi och förstått att det inte var så bra. Vi har haft lite kontakt under tiden jag varit sjuk och det var så härligt att sitta och prata och äta gott och skratta tillsammans igen. Ett härligt gäng tjejer!  Tack Katrin, Sofie, Polly och Tina för en trevlig kväll och extra tack till Katrin för skjutsen och en extra pratstund. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar