torsdag 29 januari 2015

Tiden går fort

Ojoj vad tiden går fort. Vi har hunnit med både träning, ommöblering, bilbesiktning, pulkaåkning och kalas sen sist.

                                         
                                                              Här är bilen upphissad


Det blev några turer upp och ner i backen


Jag har varit och tränat ett par gånger trots att jag har lite hosta kvar, skönt att komma igång igen och idag har jag faktiskt lite träningsvärk i benen :)
Äldsta dottern har fått glada besked på de två stora tentorna som hon skrev för ett tag sen. Godkänd på båda och, nu skryter jag lite, den ena var hon topp5 i. Strax över 50% klarade tentorna och vi är så stolta över henne:)
Sonen har äntligen fått sin nya säng och skrivbord, nu får han bra plats med alla sina gitarrer och förstärkare och högtalare mm
Idag gjorde Lillsessan en heroisk insats, hon var i en ny grupp på Kung Fun, vi är ju inte så glada för tränaren på tisdagar så vi ville prova en annan tränare som hon har haft förut. Hon kände inget av barnen och hon var både minst och yngst....tuff uppvärmning som hon klarade bra, sen såg jag att hon började bita ihop men hon var med på alla övningar och klarade det bra. Jag såg att hon blev mer orolig och till slut gick det inte längre MEN hon fixade 55 minuter, så stolt över henne, att klara något som kändes svårt och som hon aldrig hade gjort för ett halvår sen, så duktig:) Tränaren kom fram efteråt och sa till henne att nästa gång kan hon få vara mer med honom om hon vill och det vill hon. Den här träningen är mycket mer effektiv och de får prova på mycket mer, kanske kan hon gå på båda eftersom det är viktigt med kompisarna som hon lärt känna. Mitt lilla stora hjärtegull <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar