söndag 1 februari 2015

Tvätt

Det är otroligt så mycket tvätt det hinner samlas under en vecka eller två....tvättmaskinen har gått varm denna helgen då det förutom kläder även har tvättats lakan och handdukar. Tur att jag har torktumlare så det torkar fort, nu väntar bara sorteringen av underkläder och strumpor, det är väl märkligt att det ofta blir udda strumpor:)

Hostan vill inte ge med sig riktigt så både jag och Lillsessan hostar en del fortfarande, mest synd är det om lillan som har svårt för att somna. Himla envis förkylning :( Kommer ni ihåg när jag sa att jag längtade efter att klaga över en vanlig förkylning? Skönt att det är så nu igen. För alla är det dock inte så och det smärtar mig att ännu två kämpar har lämnat oss.

R.I.P Anne
R.I.P George

Här kommer foto från en kalender som bröstcancerdrabbade i Blekinge, Rosa Rutor, har gjort, musiken står Riksreliket för. Kalendern gjorde att de kunde skänka 340 000 kr till forskningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar