söndag 27 oktober 2013

Sovmorgon

Underbart att kunna sova en timme längre och ändå gå upp så att inte halva förmiddagen redan har försvunnit:) Jag vaknade 9.00 dvs 10.00, haaarligt. Kommer ihåg alla nätter det senaste året som jag har sovit alldeles för lite, alla sömnlösa timmar och tidiga morgnar, har nog en del att ta igen.

Lillsessan var med Proffsiga klubben idag och fixade pyssel med Anna från Fixa rummet på Bolibompa. Hon var så nöjd med allt pysslande och att hon fick träffa Anna, som också är adopterad, det blev ett fint fotografi och en pratstund och lite hjälp med pysslet. De fick se det kommande programmet och det tyckte Lillsessan var kul, tänk att få se det allra först, inte ens Anna hade sett det.





3 kommentarer:

  1. Vill presentera mig som följer din blogg. Katrine heter jag och är mamma till 3 underbara barn som är adopterade. 2005 drabbades jag av BC och gick igenom hela kitet med cyto operation och strålning. Började med cyto då tumören var så stor. 9 cm. Nu är det snart dags för det årliga besöket hos onken och det är alltid lika pirrigt. Kram Katrine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Katrine!
      Tack för att du följer bloggen :)
      Hoppas att ditt årsbesök ger bra besked, håller tummarna. Jag undrar om inte den där rädslan att få ett cancerbesked igen kommer att följa med genom livet. Den här resan vill vi verkligen inte behöva göra igen. Kramar

      Radera
  2. Oj, vad spännande! Kram

    SvaraRadera