lördag 5 oktober 2013

Höstkalas

Vi har en del i familjen som fyller år under hösten. Först mina yngsta systerbarn, sen min bror, min mamma, syster, maken, min brors bonusbarn och sen min svåger...och idag var det dags för kalas för min älskade fina mamma <3 Gofika tillsammans med trevliga familjen är härligt!
När vi är samlade såhär så slås jag av tacksamheten över att vi alla är med, att jag är med....Jag blir oerhört trött av allt runtomkring men det är en skön trötthet och den går ju över.
Så idag får lilla mamsen bli firad även här på bloggen med en blombukett, trots att hon inte fyller år på riktigt förrän på tisdag.

1 kommentar:

  1. Ger mig till känna. Katrine heter jag. Har haft BC 2005 med allt vad det innebär. Mina tre barn var då 11 , 9 och 3½ den yngste hade inte börjat på dagis än. Ser att vi följer samma bloggar. ;-) Kram Katrine

    SvaraRadera