lördag 12 oktober 2013

...lockigt. vågigt, grått, svart, rakt upp...

Två dagar i Stockholm med jobb och jag blir helt slut, orkar ingenting...Jag släpade mig till träningen igår eftersom tre dagar utan träning ger mer värk i axlarna, höfterna pajade efter att vi kom lite vilse i Stockholm och fick gå en lång omväg med väska och dator på släp :( så jag behövde verkligen lite träning. Känns bättre idag :)
Det är roligt att jobba och jag märker att mitt minne blir bättre och jag kan göra fler saker samtidigt utan att ständigt misslyckas men när jag blir trött så går det tillbaka och jag hamnar återigen där jag glömmer och har svårt att slutföra det jag håller på med. Tror att vila är det enda som hjälper, helst ska jag inte stressa och jag försöker låta bli eftersom jag vet att det bara blir sämre.
Idag har vi bara tagit det lugnt, maken har krattat löv, yngsta dotter varit på kalas, äldsta dottern på bröllop, sonen i Danmark hos en klasskompis och jag har sorterat lite papper och inte fått så mycket gjort egentligen.

Mitt hår växer på bra, jag har bestämt mig för att låta det växa ut. Jag har fått många kommentarer om att det är snyggt med kort hår men jag känner att jag vill välja själv vilken frisyr jag ska ha och jag har definitivt inte valt en kort frisyr. Så nu blir det en tid med ett hår på utväxt som växer precis som det själv vill, lockigt, vågigt, grått, svart, rakt upp etc men det är mitt eget så det är helt ok.

1 kommentar:

  1. Du är för go'! Att välja själv är det bästa och det gör du bra, finaste!

    SvaraRadera