söndag 21 juni 2015

Skolavslutning och lite till

Äldsta dottern har klarat sista tentan, nu väntar en lång sommar med en blandning av lata dagar och jobb.
Sonen har gått ut 2:an på gymnasiet och har, efter 2 auditions med både dans, sång och teater, blivit uttagen att vara med på musikalen som sätts upp i trean:) Han har redan jobbat två veckor som simlärare och ska fortsätta att jobba på utomhusbadet både i kiosken och som badvakt.
Och Lillsessan har slutat lågstadiet. En fantastiskt fin skolavslutning med mycket sång och en del tårar över att lämna den lilla skolan som vi har haft barn på sen 2000 då äldsta dottern började i förskoleklassen. Alla tre har haft samma pedagoger och det har gett dem en så fin grund att står på inför det som komma skall. Några dagar kvar på fritids sen är det 7 veckors sommarlov :)



Barnen med sin fröken :)


Mina barn med mormor och morfar


Mina älskade ungar


Vi firade skolledigheten med en god lunch och jordgubbar och körsbär



Vi har besökt Lillsessans nya fritids :)



Vi invigde sommarlovet med bad på Ribban förra lördagen, sen kom regnet......

Midsommar firade vi med min mamma och pappa hos min syster i Hässleholm. Det ösregnade hela eftermiddagen men sen bröt solen sig igenom. Har tyvärr inga foton som jag kan lägga ut här.


Idag har vi spelat minigolf




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar