söndag 28 juni 2015

En helt annan energi!

I torsdags var vi på museet och tittade på det nyrenoverade akvariet, det var jättefint. Vi lekte oxå en del på Tekniska museet.

  Flickorna letar efter en ödla  Trädgårdsålar, nerborrade i sanden I golvet fanns kul grejer att titta på  

Hur låter en sill?                                   Vi ska ta många poäng, vilka planeter kan vi?

Jag har en helt annan energi och plötsligt somnar jag inte på eftermiddagarna. Jag städar och plockar undan och här hemma börjar det se helt ok ut :) Jag sorterar och slänger och njuter av ordningen. Det är mer än 3 år sedan jag kände mig såhär pigg! Den där våren och sommaren innan jag blev sjuk var jag så trött och under behandlingen och en lång tid efter tappade jag orken och sparade min energi till det mest nödvändiga och roligaste. Jag funderade på hur det kan komma sig att min energi har kommit tillbaka och det enda som har ändrat sig är att jag har slutat jobba (jobbar bara här hemma, inga tider att passa, inget socialt umgänge, inga krav mm) Jag tänker att den energin som jag har nu har jag lagt på jobbet förut. Jag ska njuta nu av min nyfunna pigghet och hoppas att den räcker även till fritiden när jag börjar jobba igen om 2 månader.



Lite fotbollsspel i trädgården ikväll! Sommaren är här :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar