onsdag 25 februari 2015

2 födelsedagar

I måndags fyllde vi år, dotra mi och jag.
Min älskade dotter är nu 21 år, härliga, underbara, utmanande, utvecklande, kärleksfulla, intressanta, fantastiska år.
På morgonen sjöng familjen en vacker sång och paket fick jag oxå. Jag jobbade ett par timmar på en förskola och där sjöngs det minsann också och så bjöds det på semlor. Jag kämpade mig hemåt i motvind och regn men kom hem till nybakade scones och min bror och hans sambo kom förbi med blommor till oss. På kvällen åt vi en god middag på restaurang och så kom min kollega med tulpaner efter att hon jobbat mitt pass, härligt att jag kunde vara ledig.
Och så var det så underbart med alla Grattishälsningar via fb, sms, mejl och samtal som gav en extra krydda åt glädjen och tacksamheten som jag känner över att få bli ännu ett år äldre.
Smiley hear 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar