lördag 9 november 2013

Länge sen sist

Jag har haft en jättebra vecka.
Maken har fyllt år och vi har haft kalas med våra fina familjer, Jag och min syster har varit på konsert och lyssnat på Melissa Horn, innan dess åt vi god indisk mat. Jag har tränat, simmat och jobbat. Lämnat och hämtat Lillsessan och alla andra vardagsbestyr och igår hade Lillsessan studiedag så vi var lediga, sov till 8.30, tog en lång frukost, åt lunch på Jensens och avslutade dagen hos goda vänner. Jag mår bra, förutom den där jämrans foten, men trots att jag bara jobbar halvtid är jag så trött att jag ofta somnar en stund på eftermiddagen. Det var länge sen sist jag skrev på bloggen men att sätta på datorn på kvällen blir för mycket, jag orkar helt enkelt inte.
Idag har vi bara tagit det lugnt, Lillsessan är förkyld och trött men fast besluten att bli tillräckligt frisk tills imorgon då det är lek med kusinen och farsdagsfirande både hemma, hos farfar och morfar. Jag håller tummarna att det värsta ger med sig, när hon blir sjuk sker det snabbt och hon brukar bli frisk lika snabbt.

En favorit från Melissa Horn

http://www.youtube.com/watch?v=aX2_TBo3HnE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar