lördag 23 november 2013

Göteborg

Jag och mina kära döttrar har varit och badat idag. Vi hämtade lillsessan direkt efter skolan och hade ett par härliga timmar på badet. Lillsessan är riktigt duktig på att simma men tycker inte om att få vatten i näsan. Det finns näsklämmor så jag ska köpa en sån till henne. Vi ska bada några gånger till innan vi åker till USA så att hon blir ännu säkrare i vattnet.
Ikväll tog jag tåget till Göteborg med mina gamla kollegor. Måste erkänna att jag funderade både en och två gånger innan jag bestämde mig och jag är glad att jag följde med. Vi bor på Gothia Tower, precis intill Liseberg dit vi ska imorgon. Saknar familjen men jag är hemma igen på söndag.



Idag låg ett brev från Region Skåne i brevlådan. Pulsen rusade i höjden och svetten och rädslan bröt fram. Tänk vad en logga kan ställa till det. Resultatet från cellprovstagningen. Normalt! 
Tack gode Gud för det. 

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen att du har det riktigt skönt med både julstämning på Liseberg och god hotellfrukost! Känns skönt sätt cellprovet visade att det var normalt! Kram på dig och sov gott!

    SvaraRadera