söndag 5 juli 2015

Värd varenda minut!

02.30 gav jag upp mina försök att sova, vi hade 27 grader varmt i sovrummet. Jag gick ner i källaren och la mig i sonens säng och kunde äntligen somna (han var på Roskildefestivalen). Jag gillar värmen men nu är det faktiskt lite för varmt. Lilla Smulan, dvärghamstern har fått flytta ner i källaren för lite svalka, och vi kan väl lätt säga att sonen har den allra bästa temperaturen i detta huset just nu.

Lillsessan har fått ny cykel :) Hon har nästan vuxit ur sin gamla och nu hittade vi en bättre begagnat till ett bra pris, en ny cykelhjälm blev det också.



Idag har sonen kommit hem efter 10 dagars tältande på Roskildefestivalen. Vi kan väl säga att det var en hel del tvätt, lite karantän skulle nästan behövas. Skönt att ha honom hemma igen.

Här kommer en länk till en monolog som är värd varenda minut att titta på:

https://www.youtube.com/watch?v=WGtL2kK9pas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar